Amen fyllebilder

Jo igår skrev ju då Sissela och frågade om alla kunde skicka en bild på sig själv. (till företaget)
Och då blev det genast fart på mig och linny.. För varenda bild vi är med på är vi fulla. Vi skriker och gormar.
Vad skulle vi göra?

Linn - Alltså nääää, JAG FÅR KLIPPA BORT BURKEN



Nu är jag home. Väntar på mat, mat mat och mer mat. Sen ska jag slänga mig i soffan och kolla på teve innan det blir sällskap.


NÄR JAG VAR I SINGAPORE TRODDE  DOM JAG VAR MAX 14 ÅR. JAG BARA WHOOT. MEN SÅ KOM JAG JU PÅ, TÄNK NÄR JAG ÄR 30 OCH SER UT SOM 20 DÅ BLIR MAN JU HAPPY.

MAN MÄRKER JU BARA HUR GLAD JAYNE BLIR NÄR HON FÅR VISA LEG PÅ SYSTEMET.
 
Men då säger jag alltid, Ja det fick ju en 90-åring också häromdagen.
Hon är LIDE stolt över att hon fick visa.


Och Mamma ska vi ju inte snacka om, hon blir rädd bara hon ser systembolaget.. Och hon skakar när hon går in? varför vet jag inte.

mamma -Måste jag ha leg med mig? säger hon till mig

jag - Nej behöver du nog inte svarar jag, du ser ut och vara över 20.

Jayne - Säg inte det, jag fick visa 1 gång.


Väl hemma
Mamma - Woooho jag klara det

Klara vad tänker jag då? köpa alkohol på systemet när du är 38 år ? GRATTIS
dissN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0