hund? bebis?

Jag trodde det skulle vara lätt att ha en hund. inte att det var som en BÄBIS iallafall.

Elliot och jag var ute idag (mamma jobbar) vi gick och gick. Elliot fick en plötslig diarré.. NEEEEJ SKREK JAG.
vafan skulle jag göra? vi fick gå hem och dogge hade bajs i hela gumpen, jag satte fast han där ute och gick in och satte mig vid datorn. Men jag kom snabbt på att bajshunden satt där ute.

Jag fick ringa mamma..
- Du får tvätta honom sa hon,
VADÅ? TVÄTTA. ÖÖÖÖEE
.
Jaha jag lade på luren och började tänka vadfan jag skulle tvätta med? En handduk är ju äckligt och pappret skulle ju säkert baara fastna.. Våtservetterna är parfymerade så det kanske skulle svida i arslet.
Då kom en briljant idee upp,
Jag tar en trasa och häller på ajax.
Men jag förstod snabbt att jag var tvungen att tänka att hunden var en bebis.. och ajax tvättar man ju inte ens bebis med förstås.

Jag gick ut med bestämda steg och torkar hunden i röven med en handduk och vatten.. Han blev ren men fan inte handdukarna.. DOM VAR INTE VITA LÄNGRE OM MAN SÄGER SÅ.
Dom får mossan ta hand om imorogn.

Men det blev ett + iallafall, jag tappade aptiten och behöver nu inte äta.. en chans att bli smal om man skaffar en bebis?

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0