HAT BREV

Hej!
Jag har en kompis vars blogg inte alls var speciell innan.. Inte proffsig eller någonting.. Jag gav mig på ett försök och ville proffsa till den men allt fuckade sig. Sidan blev sne o ving men jag skylle på plattformen, får sen om en stund.
Men i allafall, jag satt och klippte i flera timmar och klistra in och skrev så fint och snygg.

Men bloggen  funkade endå inte ordentligt. Jag sa till henne att jag fick fortsätta sen när den funkade igen!

"Fyfan vad ful bild, helt jävla vanlig ram" är det första äcklet säger.
Jag menar jag är ju inte klar.

Hon kan fanta mig sitta där o tycka o tycka o tycka men hon kan ingenting själv.. Hon är så jävla dålig.

nej nu ljög jag..

DU VET VEM DU ÄR


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHA

2008-05-28 @ 19:44:53
URL: http://emelienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0