17:52

En mycket onödig dag idag om jag får säga mitt. Jag har nog bara suttit och tittat hela dagen!
Folk har som vanligt klagat på mig hela dagen (har jag något i ögat?, så mycket bryr jag mig)

Emmas kille visste inte vad vetgirig.nu var för något? alltså det kallas fan allmänbildning.. visst?

På fredag är vi lediga...Jag och limpan skall låna bergis cykel och cykla till stranden sola och ha picknik. Hoppas nu även vädret tillåter.

Lou kolla upp om vi kunde vara hemma hos dig sen OK? det får du fan göra för du ska MED det är ett måste.. andreas ville också så det kan ju bli trevligt, ni är ju tajta ;P


Nu gnäller dom att det är mat. EFTER MATEN SKA JAG

1 kolla film
2 städa ( om jag orkar)
3 slappa lite till
4 träna på prov.
Människor det gäller att prioritera ( men inte jag för jag kan inte ens stava till det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0