sverige.

Jag är inte den som är den... Den har jag aldrig varit! jag är mer den som inte är den.
 Jag är snäll jag är trevlig jag är sur jag är glad jag är bäst jag är sämst jag är kass jag är otrevlig jag är hemsk jag är ful jag är snygg MEN hur vi väljer våra vägar är tydligen mycket olika.

På Lördag flyttar jag till Sophies lägenhet och ska bo där i 2 veckor ska bli gutt..

Juli Här ska det tågluffas i Skåne med min trogne vän linny, henne ska jag alltid bära med mig.. Jag vet att hon alltid finns där för mig och det är en härlig känsla.. Och som hon säger : Hon är lika snäll som mig! 
 
Men var ska vi då tågluffa JO.. Vi ska i alla fall upp till Båstad vi ska campa och dricka cider hela dagarna.. var ska vi mer? Tydligen så har vi nu en karta över olika campingplatser i skåne kan det blir bättre?
Så den har sommaren ska jag nog klara av.

vi ska planera lite men det får vi göra när vi flyttar hemifrån, alltså nu snart då :)
Woooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Sverige - Ryssland? så jävla överskattat.. Går fan o läsa i tidningen imorgon.
Det är fan ingen som bryr sig om mig och vad jag gör för mål. Jag borde också få vara med i tv..
Nej :D för jag är en lort och jag ska bli bonde har jag bestämt mig för. Arbeta äta & sova. låter bra för mig

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0