stackars mig

Sommarlov & jag är sjuk. På fredag får vi reda på proverna så då vet vi hur behandlingen skall se ut. Snyft. När jag svimmade häromdagen så slog jag i min näsa superduper hårt och den ser förjävlig ut.. jag har liksom alltid haft en liten söt näsa nu har jag en liten svullen näsa så jag hoppas att svullnaden inte blir långvarig,
Doktorn sa till mig idag
- Ja jag hade iallafall inte gått ut med en sån näsa

Tack för den, Om ca en halvtimme kommer jayne och hämtar mig (snällt) hon ska köra mig till biblitioteket så jag kan låna lite böcker(hoppas jag kommer läsa dom) För jag har så jävla tråkig och jag har sett en miljon filmer redan. Så då kan jag lika gärna göra nåågot vettigt.


Några bra sjuk-filmer :


Albert & Hertbert funkar alltid. speciellt när man är sjuk. man slipper lyssna för jag har sett det så många gånger


Prinsen & jag . sjukt bra.


Lizzie funkar också alltid, jag har fått ALLA lizzie avsnitt av sophie. snällt


Nu ska jag vila lite innan Jayneben kommer
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0