kristall

Hemskt mycket hej. Vi har idag köpt sill och makrill i smygehuk och det var riktigt gott!

Imorgon ska vi till malmö men jag har ingen aning om vad vi ska göra där? kan bero på att jag inte lyssnar men sånt händer.. På tisdag vet jag inte om vi är lediga eller om vi har lektion eller om vi ska har sån träna-dag. På onsdag slutar vi det vet jag i alla fall oc h det ska bli trevligt, ännu trevligare hade det ju varit om jag nu på Torsdag hade tagit studenten men det gör jag ju inte, bara 1 år kvar.. Varför heter det så? bara 1 år kvar? jag har fan tusen år kvar om jag ska bli vad jag vill bli, men det kommer jag inte palla plugga till så jag får bli kassörska på ag:s precis som andreas.

När jag solade igår så spraya jag på olja från en flaska, eftersom det var en spray-flaska trodde jag inte att man behövde smörja ut den, men tydligen behövde man nog det för jag brände mig på vissa partier bara så nu är jag helt röd-fläckig? helt konstigt.

Jag har fortfarande inte hittat något äcklig sommarjobb så nu vet jag inte vad jag ska hittepo.. tråk.
Jag funderar på att jag ska köpa en kristallkula och låtsas att jag är en spågumma här på pistolvägen. undra om det hade gått med vinst.. Jag menar en sån kula kan fan inte kosta så mycket, sen ett tält och litta tyger.

wawo hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0