Karbinvägen

Igår var det fest på karbinvägen, det hörde man fast fönster och allt var stängt på pistol. Gamla människor som sprang runt och skrek & hade sig. Det var ju roligt, musiken var iallafall sjukt bra så jag klagar inte.

Idag måste jag verkligen städa på mitt rum men jag vågar inte för jag är rädd jag ska hitta tusen spindlar och det är ju inte så jävla roligt.
-
Jag är trött & har tråkigt
.
Alltså jag satt och skrattade innan vid köksbordet för jag tänkte på den roliga historian som alla kan och som jag alltid drog när jag var mindre (yngre då, för mindre har jag aldrig varit) Jo den dära

Det var en gång två tomater som skulle gå över en väg, så blev den ena påkörd så sa den andra tomaten
- kom ketchup

HAHAHHAHAAHAHAHAHA. Alltså den är så dålig så den blir så jävla bra  HAHAHA. Jag kan bara tänka mig att där ligger en pöl ketchup på marken med två ögon och ser helt förvirrad ut, " vad händer liksom?" så tänker den nog.
Eller "JAha? nu slipper jag banta"
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0