Jag har bevis

Om en vuxen människa är mer barn än vad den är vuxen vad är då felet? Är det som den är omogen eller bara som den vågar visa sitt ´innre barn som man säger?´ Det kan man faktiskt fundera på och det måste jag göra dagligen.


 Den där Jayne  jag kan inte sätta fingret på vad den människan är!
Häromdagen gick vi snabbt genom marknaden och hon skulle tvunget ta en lott för hon ville vinna ett stort choklad..När hon inte vinner får hon ett tröstpris? (får man det om man är vuxen?)
Inte nog med det? TRÖSTPRISET SPRINGER HON RUNT OCH VIFTAR MED OCH ÄR HUR GLAD SOM HELST.
 ( här är hon överlycklig för sitt pris)

Vidare till nästa stånd med lotter och stora choklader tvingar hon MIG att köpa en lott, jag köper en och säger
- Finns det någon vinst ens?
Pojken i ståndet ser rätt skrajj ut och då vräker jayne ur sig att vi ska pressa han och tvinga honom att berätta sanningen, då sticker pojken och en annan kille ställer sig i ståndet...
DÅ ÄR JU FRÅGAN.
Stack pojken för han blev rädd för jayne eller för det var dags att byta?

Vi kom iallafall fram till att vi inte trodde där var någon vinst och att den inte ens var någon choklad i de stora lådorna för dom satt ju fast med spik? då måste de ju ha spikat igenom chokladen?


Nej nu måste jag klä mig för om en halvtimme kommer Anette och hämtar mig och då ska vi köra o hämta mathilda på dagis och sedan köra till jägersro som jag igår tvingade dom.. För jag vill har likadana skor som mathilda om det finns upp till 36 men tanke på att hon har vad 24? 27? så kan det bli svårt..

Först föreslog jag att mathilda skulle skita i dagisen med det tyckte inte anette var en god idé  HAHA

DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0