Filuren

Mycket av mina förra blogg som tyvärr avled handlade om jayne-ben. Jag tänkte att denna inte skulle göra det men jag måste bara berätta en sak.

Idag när vi satt ute och solade så började det plinga utanför buskarna.. Det var blindhunden som gick förbi:
Jayne - åh elliot gillar den blindes hund
Cecilia - jaså? jag vågar aldrig gå förbi henne med elliot
Jayne - varför inte?
Cecilia - nej för jag är rädd hon ska börja prata med mig eller att hennes hund springer iväg
Jayne - jaha? men det är väl inte så farligt att prata med henne
Cecilia - Jo hon ser ju inte mig, vad ska man säga till en sån?
Jayne - Tja? du kan väl fråga henne om hon sett något fint idag, (SÅ LÄGGER HON Å ETT FLABB)

Hon är så taskigt

.
Som om inte detta vore värre då, Mamma har hört vad vi pratar om och säger senare att hon inte är HELT blind, att hon ser lite..
Jag har ju då skämt ut mig, för när jag går förbi henne så smyger jag så långt ut i gräset som jag bara kan och tassar på tårna för att hon inte ska höra mig..
JAG vet inte varför men jag är rädd att hennes hund ska få fnatt o springa iväg eller något.
Men nu när hon helt plötsligt ser så får jag väl vinka en liten vink till na.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahahahahha

2008-06-03 @ 19:03:57
URL: http://emelienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0