Dagens tidning

( mamma och jayne sitter vid köksbordet, mamma tittar i tidningen på nyfödda)

Mamma - KOLLA PATT-ÅSA HAR FÅTT BARN!
jayne - VAAAAAA? jag får se ( sliter åt sig tidningen)

Då kommer ju mina tankar, Moder säger alltid att jag ska vara snäll mot folk. Patt-åsa tycker inte jag är ettt snällt smeknamn.

Ps.  Ystan har du en liten familjedel med barnkrysset jag skulle vilja hälsa att det är det svåraste jävla barnkrysset ever, jag säger som tiffany - DET BORDE FANTAMI INTE PÅ KALLAS FÖR DET DET SKA NI HAR JÄVLIGT KLART FÖR ER

Det är minsann inte som rena rama rolf korsord
Säger MU, 2 bokstäver men att han sen inte kunde det är ju en annan femma.
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

patt åsa- hahahah

2008-06-08 @ 23:35:31
URL: http://emelienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0