Var går gränsen?

Hur vet man om man är tjock? liksom när man går över den där gränsen då man bara pratar om mat & godis alltid? eller om man inte kan leva utan godis.. Eller när livet bara blir SÅ tråkigt utan godis..
Som min gode vän E berättade för mig

E - Livet blir så traaaudet utan godis, finns liksom inget att göra? Man kan inte gå o handla för det finns inget o handla. Man kan liksom inte göra något iheller för man kan inte baka en kaka!.


 Men nu vet jag äntligen när man kan klassa sig själv som ett tjockt godismonster, Det är när man tar med en chipspåse på ali baba (skyldig)  Och det är absolut när man som emelie stavar Gotland med 2 T GOTT LAND.

Det är då man som vi ska börja fundera är det värt det? vi är inne på vår 2a bantar-dag och vårt 4329046823 bantar försök och det enda jag sitter o tänker på är en pusse chips med dipp.



och förresten det där med att veta om man är ett godismonster och en tjockis, det finns även andra sätt att se om du är det.. DET ÄR NÄR MAGEN HÄNGER ÖVER BYXORNA.

ex.1 - Jasmin behöver inte banta för magen sitter kvar i byxorna



ex. 2 - dra in kaggen


tudeluuuu

Kommentarer
Postat av: ina

svar: jodåå:)

haha bra skrivet;)

2008-07-20 @ 14:28:51
URL: http://iiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0