kattaa-fan

väg till kyrkan ungefär vid vårdcentralen i skurup finns en gräsplätt.. Där ligger en död katt..förmodligen har den blivit påkörd sen är det någon sjuk människa som bara har kastat den po gräset.. nu har det växt upp blommor runt den men dom fanns tydligen där innan också. det är ganska fint. Men mycket äckligt.


Lite katt-tema är ju aldrig fel.. Jag har haft katter i hela mitt liv men jag har hatat alla lika mycket för dom är så jubbiga.. en vanlig replik som katterna brukar få höra av mig och mina andra familijemedlemmar är
- DU HAR FÅTT MAT IDAG

då tänker jag ju genast att dom äter ju bara en gång om dagen, men vi människor kränger hela tiden 7-8 gånger om dagen och i mitt fall 30 gånger..
Men jag har hittat en katt som fan är min idol,

jag kallar den cille-lille för den ser ut att ha ätit lika mycket som mig.


men datorn fuckar sig så jag laddar upp den imorgon.. woooo så spännande.


TUDELUUUu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0