cille eller tomaten

Efter ytterligare en dag för min som taxi-hjälp känner jag min ändå jävligt pigg. Men utan godis är jag den där tråkiga personen.. Inget är liksom kul.


VAD ÄR DU REDO ATT OFFRA FÖR DIN KOMPIS?
  Det kan ju uppstå tillfällen i ens liv då man står framför tufft beslut, att man tvningas välja mellan två saker för allt går så fort.
Det hände Nilsson idag.. stackars tjej. måste varit svårt.
Vad var det då hon tvingades välja mellan? Det  stod mellan mig och tomaten.... det tog tid innan hon valde att släppa tomaten som hon precis hade plockat upp ut påsen.
Vi satt på stranden och jag skulle slå bort ett djur från ryggen, men det var en geting och han stack mig, taggen satt kvar och jag skrek.. Nilsson höll tomaten och man såg i  hennes ögon att valet var tufft.  Hon testade en utväg och bad först mig hålla tomaten men jag hade för ont, hon tittade en sista gång på tomaten och kastade slutligen iväg den.
Jisses tänkte jag, tomater är fan äckligt.
 

Kommentarer
Postat av: emeliee

hahahahhahaha svårt som fan

2008-07-27 @ 22:54:41
URL: http://emelienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0