neger kl. 2

God morgon . Nu snoar det i skurup. Och om ett par timmat ska jag borja dricka alkohol, klockan ar nu halv 9 sa om 3 timmar kanske.

jag undrar bara hur det ska ga med utkladnaden nar det snoar? Vi ska ju mala oss helt svarta negrer med vattenfarg... och det snoar/regnar, kan bli spannande.



Men jag maste bara tillagga en rolig sak som min kara mor gjorde igar nar hon skulle kopa sprit, jag skulle kunna gora en hel blogg om henne sa kass hon e hahahaha.

Hon var pa systemet... och hon skulle handla ( till sig sjalv)  Hon ville  ha tequila rose men sa sag hon att dar bara var 20 % i den sa tankte hon 20 % for 200 spann, fan vad lite.
Sa sag hon en flaska renat for 100 spann.. WOW tankte hon. Mer alkohol % for mindre pengar YES.

sa kommer hon ut..
- jag kopte en flaska renat , mer sprit for pengarna.

? jag bara garva

 I love you.


jag maste ga till taget nu,, men det tar emot.
Det gick precis en snorunge har utanfor utkladd till TOMTE? why liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0