jordbavning

Jag sov hos systersophie idag och vi lag i hennes sang med bada hundarna.. vi vaknar som alla andra av ett redigt skalv.. jag blev sa skrajj sa skrajj, jag trodde forst det var tvattstugan men sa kom jag pa att vi bodde langst upp sa det kunde d inte vara.

jag borjar grata som ett litet barn och sophie skrattar.. vi reagerar olika nar vi blir radda, jag kan inte rora mig och hon sitter o skrattar.. Jag ringde mamma, hon hade ocksa kant det.. da borja jag grata annu mer for da hade det inte bara varit lagenheten som skaka.

Men en sak jag tyckte var ratt kul var nar jag pratade med linny
- alltsa vi har en vulkan har i Tolanga det ar nog den som  skaka

trots att jag var sa radd sa kunde jag anda le at det.

Jayne hamtade mor fran jobbet och mig och sophie fran lagenheten.. Vi akte hem till pistolvagen och at frukost. Och nu ska jag ga o lagga mig igen innan jag skall upp,

ps. Nar det var jordbavning hinner jayne sminka sig och allt. o sophie hinner ata en skummtomte.. medans jag far panik och bara vill skynda skynda skynda skynda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0