helgen

ja pa fredag ar det sista dagen i skolan sen ar det lite lov..skoont.

Att kla ut mig till svart kommer jag nog aldrig mer att gora, det blev tufft. och en massa tjat pa folk.

Igar (Lordag)  akte jag, trott som jag var , hem till Andreas, dar aven emil var. vi gick pa dirr o motte louise.. Vi drack och funderade pa att ga ut men vi hoppade det, vi stekte kebab. sen foljde vi lou till taget trots det var sjuhundra grader kallt.. kl. kvart i  2.

Vi fortsatte dricka trots det gick lite segt ner.. Andreas satte igang bastun, fifan.
Sen tjaffsa andreas och emil om matte B medans jag stekte mer kebab till oss.
Dom lag aven pa golvet och var chockade over att golvet var sa mjukt.

Sen blev det film.

Och aven idag at vi kebab . sa nu blir det banting pa hog niva.. onyttig helg ar inte bra. .


Min syster ligger pa sjukhus med drop och vantar pa kirugen ska komma och jag och mamma vet inte vad som hant.. Vi vill skicka en halsning till henne har och nu.. Krya pa dig soffe lilla. Pjuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0