Vad händer egentligen med en när man flyttar hemifrån? Blir man sin motsats?

Systersophie har alltid varit en slarvig jävel. Detta har orsakat en jäkla massa bråk för jag själv var innan v'äldigt ordentlig och ville gärna att även hon skulle lära sig att plocka undan, åtminstonde efter sig själv.. MEN NEJ det lärde hon sig inte.

En dag flyttade hon hemifrån och blev som förvandlad ( bättre sent än aldrig)
Man vågar knappt röra sig i lägenheten för man är rädd man ska göra fel.. Man vågar inte tända lampan för man är rädd för att få skäll MAN VÅGAR INTE ÖPPNA KYLEN för man är rädd att få skäll. Vad ska man då göra?
ja det är frågan
Igår frågade sophie om jag skulle in mer på toan, nej sa jag kvickar en kvickast.
Okej sa hon, då släcker jag lampan.
Whatever tänkte jag.
2 minuter efter behövde jag gå på dass, men jag vågade inte, för jag vågade inte tända lampan. och utan lampa vägrar jag gå in där för jag är mörkrädd.
Jag tog mod till mig och gick in.. Men inte fan tände jag lampan.

Sophie om du läser, snälla kan man inte få tända och släcka lite som man vill? öppna kylen lite då o då för att kolla om där är något gott.  HAHAHA kom igen
.
vilken bra story jag fick ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0