Traumatisk upplevelse/Dramatisk?

Igår tog jag sista tåget ifrån malmö c. Jag satt som vanligt på med lurarna i öronen och lyssnade på min härliga musik. Tåget närmade sig min slutstation Skurup och jag kände att mitt ben hade somnat,
Helvete tänkte jag rent ut sagt, jag kommer inte kunna gå på mitt ben.

VAD GÖR MAN? (nästa skurup ropar de ut) Och jag sitter förlamad i sätet, Rör dig inte ur fläcken skriker benet AJ skriker benet GÅ TILL DÖRREN skriker hjärnan..
Jag kunde omöjligt resa mig, jag var beredd på att åka vidare till Rydsgård trots att jag inte visste hur jag skulle komma hem därifrån.
PLÖTSLIGT
Dörrarna slogs upp i skurup. Jag ställer mig upp på mitt sovande ben och haltar ut som en o annan tjuv som precis har stulit.
Jag lyckades ta mig ut från en mardröm
HA HA

nej jag överdriver kanske en lite aning men lite så hemskt var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0