Tänk om man kunde rimma som thomsen utan att det blir massa tråms-en. (Nej det funkar inte)

  Jörre ska låsa upp min telefon så nu ska jag byta tillbaka till mitt kära halebop.. fast abonnomang denna gången. Det har jag aldrig haft men det verkar riktigt bra alltså.


BTW min mobil har dött nu och jag hittar inte min laddare. KUL

Linn skrev innan o frågade om jag ville ha 5 tåget. nej jag hinner inte sa jag.. jooo du hinner. jag stressade som en röv och hoppade på kvart i 5 till ystad.. för det är alltid ystad vi menar när vi säger 5 men egentligen går det kvart i.
Väl på tåget så skriver jag till henne
- tåget gick kvart o fatta du hur jag fick stressa, jag är framme 5.
- JA MEN DU HINNER , skriver linn

När jag hoppar av i ystad så väntar jag o väntar. Linn ringer och jag frågar var i helvete hon är någonstans
JAHA DÅ VAR DOM PÅ TÅGET PÅVÄG TILL MALMÖ.
jaha tänkte jag. så kan det ju gå.

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT

NU är jag trött o sur o glad o uttråkad och ledsen o ALLT. Mest glad :D

VAR ÄR LADDAREN? jag kan inte ladda min mobbedåbbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0