SYSTERSOPHIE VS DISNEY & ALLT ANNAT SOM ÄR TECKNAT OCH FANTASI

En sak man inte kan missa när man kommer hem till Systersophie är alla disney saker.
Jag tog några bilder på det.
jag klandrar inte henne, att vara 22 år och bara avguda disney är fullt normalt.. ELLER?

 Hennes matta från BARNAVDELNINGEN (IKEA)

 klistermärke på köksfönstret

  Askungen, ariel & törnrosa i köket

 Förvaring till pengar. ( hm vad heter det? haha)

 Toaletten är också smyckad. Sminklåda och papperskorg

 Jaha toaletten igen där ja

 Till datorn


Nu orkar jag inte mer. MEN jag avslutar med en bild i storarummet som jag faktiskt gillar


Tudeluuuu

Kommentarer
Postat av: sara

Va mysigt att bo i en disneyfilm :-) Det blir ju coolt när ngn verkligen går inför det! Hoppas festen blir kul btw!!

2008-08-21 @ 09:59:07
URL: http://venividivisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0