NU SMÄLLER DET, FETT SKA BLI MUSKLER

JAG HAR DET

Ingen är perfekt och verkligen inte jag. Jag bara tjatar om att jag ska börja gå ut o gå. Springa och träna magen. Men det går segt. mycket segt

Jag har ju gått på GI nu. eller innan. 2 veckor gjorde jag rivstarten och gick ner 3 kilo. Sedan dess har jag ytterligare fastnat igen och går inte ner mer.
Men jag vet att om jag ska lyckas och bli hälsosam o nyttig så är det NU ELLER ALDRIG.
Som man fått lära sig så BANTAR INTE JAG, jag lever hälsosamt.

Skolan börjar 25e.? eller jag tror den börjar på måndag i alla fall.
Då börjar mitt nya träningsliv. eller ja när studiebidraget kommer.

Jag ska köpa kort på hälsopunkten för då måste man träna för annars har man slösat penger i onödan. Jag har bestämt att i 2 veckor ska jag gå dit på spinning och styrka och lite annat som faller mig in VARJE veckodag.  alltså 5 dagar i veckan. Så jag kommer in i det.
Vad blir sen rimligt? 3 dagar i veckan eller vadå? Jag får väl skaffa mig lite info om det.

Jag ska bli vältränad o slimmad och om jag inte lyckas så förblir jag tjuck. hahahahahhaha NÄÄÄÄÄÄäääää det vill jag inte.
Jag återkommer om det när pengarna finns.



Här är jag o Linny.
Jag tänkte bara slänga henne en krya på dig hälsning i halsen. Dessutom fyller hon snart år, och jag har redan bestämt att jag ska fylla henne, som så många gånger förr. MEN riktigt mycket denna gången.


Poss

Kommentarer
Postat av: NIKKI

hehe ja visst 'är an :)

2008-08-19 @ 20:33:19
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: [Lady Rock Exotic]

Jo precis det borde pratas mer om det...



:)

2008-08-20 @ 00:10:55
URL: http://bodycandys.blogg.se/
Postat av: grodan

söt tjej till vänster ;) :)

2008-09-18 @ 13:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0