en ny livsstil

Gott folk jag har inte haaft tid att sitta vid datorn (host) Men nu tänkte jag uppdatera lite. jo igår hade det då alltså gått 2 veckor på min nya livsstil och det firades med kräftskiva och snaps. massor med snaps och dricka.. men mitt slog inte till förens sent på kvällen men det blev lyckat ändå..
massor av kräftor och god paj..riktigt god paj, godis och sprit.
sist men inte minst ÖJA. det började dåligt men jag hade ändå jävligt skojj.

Nu sitter jag i sophies lägenhet och spanar in lite..  Vi har precis kollat på film.




ALLTSÅ JAG VET INTE VAD DET ÄR MED MIG.. JAG SKREV PRECIS EN RAD HÄR OVANFÖR SOM JAG FICK SUDDA UT IGEN FÖR NÄR JAG LÄSTE DEN FATTADE JAG INTE VAD JAG MENADE OCH JAG VISSTE INTE HELLER ENS OM ATT JAG SKREV DET.  KNASIGT.

jag vill att solen kommer tillbaka NU för jag vill till stranden och bli brun.
nu ska jag kila
tudeluuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0