Äta träna banta. Äta träna banta. äta träna banta.



Jag satt faktiskt o tänkte på en sak innan. När jag kollade på en film.
Där sa killen till tjejen
- Vad hade du valt. Hamburgare eller ett glas vatten?
hamburgare sa tjejen
- bra jag gillar tjejer med aptit. ( sa killen)

Vi vet ju alla att dom gillar tjejer som är rimligt feta och rimligt vältränade och rimligt smala. Och med en häftig aptit. Värsta kränget vill säga.
MEN HUR I HELVETE GÅR DET IHOP?
Hur ska vi BÅDE kunna äta OCH vara smala?
shoooooo det är jobbigt. då måste man ju lägga till träningen, men hur mycket ska man hinna med egentligen?
 

Men alla då som faktiskt är smala OCH äter men INTE tränar. ? hur gör ni
Vilken doktor var ni hos? och hur ont gjorde det egentligen att göra ingreppet?

Nej det är bara så orättvist hahaha jag kan banta 1 vecka och om jag sen äter 1 bit choklad har jag gått upp ALLT igen..

börjar tro att jag är en jävla ballong som svullnar av bara luften jag andas in, FÖR så lätt blir jag tjuck


Hej jag heter cecilia och här o nu är jag nya tjockisbloggen. JAA jag ska starta tjockisbloggen. Men jag måste komma på ett bra namn bara.. En helt ny blogg med hela min väg mot vikten. .. Vad fan ska den heta. ..

JAG MÅSTE TÄNKA
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0